VTUBA bende de var ve biraz büyüdü hemoroidlerim ama ağrı sızı kabızlık olmadığı için hiçbir şikayetim yok ilaçta kullanmıyorum doktor zaten normal dedi doğumdan sonra geçecek bi durum yani bende normalde de vardı zaten ama mutlaka ağrı kanama yapardı şuan öyle şikayetlerim olmadığı için sorun yapmıyorum