Kızlar merhabalar haftaya dogumum var düzensiz sancılarim var rahim de acilma yerine kapanma olmuş haftaya kadsr ne yapa bilirim yurt dışında yaşıyorum doktor bisey de sunmadi açıkçası kendi sancin olmazsa suni sanci acilma da olmazsa sezeryan dedi sadece. Araştıriyorm ama cok kafam karıştı