sevimlieyuboglu61 Annelerinannesi_61 alla alla neden bu kadar geciktiki ? Daha önce hep düzenli mi idi
izmirsibel Annelerinannesi_61 mevsimsel olabilir canım yada geç döllenme en iyi sonucu hastanede alırsın diye düşünüyorum
ebruakyuz22 Annelerinannesi_61 benim sürekli gecikirdi 1 hafta falan oynardı 11 gün gecikmişti hiçte hesapta olan bir hamilelik değildi ki 7 haftalık hamileymişim bir sağlık ocağına gidip kan verin bence
izmirsibel Annelerinannesi_61 ozaman hamile değilsin canım bazen stres olabiliyor insan çünkü sıkıntılı süreçten geçiyoruz
Elifaysu Strese bağlı olabilir benim iki ay adet olmamıştım hastane ye gittiğimde strese bağlı adetimij kesildiğini söyledi doktorum adet söktürücü verdi bana
Annelerinannesi_61 ebruakyuz22 ben 2 gün daha geçsin ozaman tam 2 hafta geçmiş oluyor ozaman öyle kan vereyim
Annelerinannesi_61 Happykariner adetim 4 gün gecmisti kan verdim 1.20 çıktı ebe 10 gün sonra tekrar ver dedi
Uerdem Annelerinannesi_61 adetime 1 gün kala 320ydi. Bilemiyorum bence bir kadın doğuma gozukmelisiniz
Nurunannesiii12 Annelerinannesi_61 adet geceli 12 gun olmus. Genelde adet gorme olmazsa 10.gun beklenir sonra kan verilir.bi sorunun yoktur inşallah gebesindir.. adet ime 2 gün kaldı.bekliyorum. olmazsam 10 gün işret görmeyince.kan testi vermek.gerekiyor en fazla 10 gün icin de oluyor adet gecikmesi tabi başka bi sıkıntı yoksa eğer.kalbinizi ferah tütün lütfen dualar okuyun.hayirlisi ile olsun. kendinize sitres yapmayn