HavvaMerve Merhabalar 5 haftalık gebelikte kese boyutu ne kadardı sizlerin canım ? Biz şuan 5+6 doktorumuz 2.99m dedi normal degil mi 🤦🏻♀️Bu ikinci gebeliğim ama kızım da sorun yaşamamıştım ben geçen hafta bizi doktor biraz korkuttu
BegumIscanTunc HavvaMerve 5+2 de kese boyutum 10 mm çıkmıştı hatta minik bebek oluşumunuda gördük 7 Aralık’ta tekrar kontrole gidicem kalp atışı için hakkımızdan hayırlısı olur inşallah
Buse919221 HavvaMerve ben ilk doktora gittiğimde 5+6 sanıyordum 4+6 çıkmıştı kese de 3.5 mmydi. 1 hafta geç döllenme olduğunu söylemişti doktorum. Şuan 22. haftadayiz🙏Bence endişelenmeyin siizn de geç dollenme olabilir. 2 hafta sonra gittiğimde bebeği görmüştüm ve kalp atışını duymustum
HavvaMerve Buse919221 Evet doktor geç döllenme dedi zaten haftaya kalp atışını duyarsak iyi dedi 😔 inşallah rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın
Ezgi5 HavvaMerve benim de son adet tarihime göre 5+2 haftayım ama kese 4mm yani 0.41 cm çıktı beta hcg de 1500 yani haftaya uygun bir sonuç değil ama keseyle beta hcg değeri uyumlu dedi 2 gün sonra tekrar beta hcg ye bakalım dedi umarım normal sağlıklı ilerler hepimizin gebeliği
Ezgi5 Nehirimmm06 6mm de beta hcg niz kaçtı acaba ? sabahtan beri ağlıyorum ikinci hamileliğim ilkinde 13. Haftada düşük yaptım çok korkuyorum
Nehirimmm06 Ezgi5 bende ilkini 17 haftalıkken kaybettim betama baktırmamıştım canım bence normal moralini bozma
Ezgi5 Nehirimmm06 2 gün sonra ki beta hcg değeri sonucu verir dedi doktor umarım güzel sonuçlar alıp burda paylaşabiliriz rahatlattınız beni gerçekten çok teşekkür ederim😊
Ezgi5 Nehirimmm06 sizinde başınız sağolsun insan bir kere kaybedince yine öyle olacak diye korkuyor umarım her şey güzel olur sağlıkla gelirler
HavvaMerve Seb Geç döllenme olduğu için adet tarihini düzelttik sonra haftasıyla uyumlu oldu canım şuan 28+1 haftalığız gayet iyi gidiyor haftasına göre çok şükür ☺️🤲🏼
Seb HavvaMerve çok sevindim sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Benimde kesen yavaş ilerliyor şuan ama pek parlak konuşmadı doktor 5+4 te 5.5 mm ve 3200 beta çıktı
HavvaMerve Seb Benimde ilk zamanlar da öyleydi sürekli yattım hiç bir iş yapmadım o zaman bebeğimin gelişimi de düzeldi sende öyle yap canm ❤️ Cümleyle nasip etsin Rabbim inşallah