Asyaayaz1 Kızlar 4 haftalık hamileyim yeni evliyim ve bu semte yeni taşındık Asya hastahanesine kontrol için giden Doğum yapan varmı memnun kalan kalmayan varmı
Aslanannesiayse Asyaayaz1 Maddi gücünüz var ise Küçükköy Avrasya hastanesi Atila okur’ a gitmeni tavsiye ederim kız kardeşimin doktoruydu ve kızını orada doğurdu
Seval22 Asyaayaz1 bende küçükköy gop avrasya hastanesi Atilla Okura gidiyorum çok memnunum tavsiye ederim
91ARIN91ASK Asyaayaz1 ben de gop yeni yüz yıla gidiyorum Emine dilşad Herkiloğlu çok iyi bir doktor hamileliğimin başından beri onun dışında bir doktora gitmedim