Bu yazıyı yazmak için 40 hafta bekledim kızlar çok şükür bende doğurdum. Hamileliğim çok rahat geçti sadece ilk aylarda mide bulantısından birşey yiyememiştim 3 aya kadar 3 aydan sonrası balayı gibiydi. Son 2 ayda ağırlaştım ayaklarım ellerim çok şişti benim neredeyse ayaklarım bedenimi taşıyamıyordu artık gelelim sancımın geldiği ana 39+5 de nişanım geldi dedim geliyor galiba o nişanı gördüm ne mutlu olmuştum sonrasında gece 6 gibi bir ağrı girdi belime geçer dedim geri uyudum sabah 8 de geri kalktım baktım sancım hala geliyor 10 dakikada bir kahvaltımı yaptım duşa girdim belki sancı geçer diye ama yok geçmiyor dakika tutmaya başladım 5 dakikaya düştü eşim gece çalışıyordu sabah geldi uyudu adamı bile uyutmadım kalk bebek geliyor dedim inanmadı bana sonra bir baktım 3 dakikaya düştü sancı geldiğinde hep eğilip kalktım nefes alıp verdim bir nebzede olsa biraz geçiriyor bebeğin çantasını falan aldık gittim hastaneye alttan muayene ettiler direk 3 cm açıklık var nstye bakcaz birde dedi o sancı geldiğinde netde bile duramadım baktım sancım 100lerde neyse doktorun yanına geçtik yatış verdi saat 3 dü odada bekledim önlüğü falan giydirdiler ama ben tabiki çok korkuyorum kendi sancımın gelmesini bekledik pilates topunda zıplamaya başladım eğilip kalktım hiç yatmadım yatamıyordum çünkü koridorda yürüdüm tekrar belime sıcak su yaptık saat 8 e kadar 6 cm olmuştu sürekli tekrardan yürüdüm sonlara doğru pilates topuna oturamadım ben orada eşim ve annem sancı geldikçe sürekli belime masaj yaptırdım saat gece 12 oldu baktım suyum geldi ebeyi çağırdım dedim suyum geldi tekrar muayene ettiler 8 cm olmuştu çok zor açılmam oluyordu çünkü o kadar şey yapmama rağmen suyum geldikten sonra o sancılara dayanamıyordum hele o nstye bağladıklarında yatağı yumrukluyordum eşim elimden tutuyordu artık ne olur beni alın demeye başladım doğumhaneye tam 5 kez girip çıktım 😂 eşim kapıda beklediğinde yine gelmedi diyişim peki artık son demlerdeydim ebelere diyorum ne olur alın beni artık dayanamıyorum diyordum sabret sen çok güçlü annesin ve dayanıklısın senin yerinde başka biri olsa sürekli bağırıyorlardı dedi nedende ben hiç bağırmadım neyse koridorda gezerken ıkınma geldi oturdum yere dedim geliyor çabuk gelin o zaman kayınvalidem geliyor dediğimde elini altıma koymuş ona çok güldüm 😂 artık gücüm kalmamıştı onlarda anladılar doğumhaneye gittik tekrardan dedim bu sefer alın ben artık dayanamıyorum burdan artık bebeğimle sağ Salim çıkmak istiyorum dedim 10 cm açıklığım olmuş ıkın dedi işte o ıkınma işini hiç iyi yapamamıştım sonra iki ebe karnıma bastırdı doktor çocuğun kafası takılmış çıkmıyor dedi beni aldı orda bir korku neyse kestiler birkere daha ıkınman lazım çok güçlü dedi ve işte o an yağ gibi kaydı birşey ve sancılarım durmuştu bebeğimi gördüğümde çok ağlamıştım mutluluktan artık o duyguyla doktora ebelere nasıl dualar ediyorum ıkınamadığım için dikişim oldu ama çok şükür bebeğimi kucağıma alınca herşey bitti bütün sancılarım ağrılarım 3 kilo 250 gram doğdu bebeğim tabiki çok acı çekiyorsun sancılar çekiyorsun ama onu kucağına aldığında herşey bitip geçiyor biraz uzun oldu kızlar şuanda 15 günlük oldu yeni fırsat bulup yazabildim bizimki biraz huysuz durmuyor allahım herkese kolaylık versin allahım 1 sesle kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻🥰