Happybabyyy Kizlar 35+3 um. Kasilmam var diye doktora gittim. Aciklik var mi diye alttan muayene etti. Bi alet soktu. Eve geldim bi baktim kahverengi bile degil daha acik renkte lekelenme oldu. Normal midir sizce🙄🙄
Almilaaa Doktorlar normal diyor ilk birkaç gün içinde gelirse. Devam ederse doktorunuzu bilgilendirin bence