Eğer normalde gelmeyip şuan geliyorsa Doğum başlangıcı olabilir ben oğlumda 3 hafta öncesinde beyaz leke geldi ve ne olur ne olmaz diye doktoruma gidip gösterdim Doğum başlamıştı demişti ve ertesi günü Doğum yapmıştım ilk defa olduysa doktoruna sormalısın canım