Aysbabe Alin isminde sadece yanına bi ek gelince erkek ismi gibi oluyor sadece ona takıldım 🙊 Örnek: Alinin emziğini getirin.. derken erkek ismi gibi oluyor
Ttugceeli Aysbabe ben alin zümra koymaya karar verdim sonunda ☺️ Bence Alin güzel. Takılmayın öyle şeylere başka bi isim koyarsın ona da başka bişey bulurlar
sukayhanacar Aysbabe Alin ismi normalde erkek ismi zaten ama kızlara koyulduğu için kız ismi sanılıyo ama değil
1prenses1prens-moms Başta bende lina istiyodum alin hiç düşünmedim ama hakilisiniz 🙈 alya bana çok sıcak yakin geliyo💜
ecemeric Aysbabe Lina çok güzel bence. Bir kizcem olsaydı İnci Lina koyacaktim. Nasip tabiki yakışıklı bir oğluşum olacak Allah’ın izniyle ☺️💙