Merhaba güzel anneler ve anne adayları postları uzun süredir takip ediyorum maşallah çoğu annemiz az kilo almış bunu nasıl başarıyorsunuz dikkat ederek mi yoksa normal akışına bırakarak mı ben ilk hamileliğimde sürekli evdeydim bulunduğum bölgeden dolayı çok soğuk ve karlı bir yer kıs hamileliğimde ve inanılmaz dengesiz beslenmiştim 70 le hamileliğime başlayıp 93 le doğuma gitmiştim doğum sonrası evet gitti kilolar ama bu hamileliğimde de 72 ile başladım suan 77 yim ama çok dikkat ediyorum ortam değiştirdim ve günlük en az 1 saat yürüyorum sabah 10:30 gibi kahvaltı yapıyorum öğleden sonra da 15:00 gibi yemek yiyorum tabi bunların sağlıklı be doyurucu olmasına çok dikkat ediyorum Akşam da kuruyemiş ve meyve yiyorum ölçülü olarak bu şekilde 25. Haftama geldim ama bıraksam ucu çok kaçacak sizler nasıl besleniyorsunuz nelere dikkat ediyorsunuz ?