7 aralıkta dogumum olucak insallah 38 haftanin icindeyim şu anda ve bebegimin hareketleri artik cok yavas. Hep sag tarafa toplaniyor orda oylece duruyor arada kayma hareketi yapiyor oda cok yavas. Mideme kadar ciktigini hissettim 2 gun once. Hareketlerinin az ve yavas olması normal mi?