Ben adet günümde yaptırmama rağmen 1.2 gibi bir şey çıkmıştı değer. 5 gün sonra evde yaptığım testle ögrendim. Çünkü hissediyordum. Geç döllenme olmuş. Hcg değeri sonradan yukselmis. Bence aceleci davranmayın. En kısa zamanda güzel bir haber alırsınız insallah. ☘️