dün bir post açmıştım adetime 8 gün var ama kan verdim diye.bugün sonuçları aldım ve beta kocamn bir sıfır😢😢oysaki bu ay çok hissetmiştim.bana moral verecek iyi bir habere çok ihtiyacım vardı ama yine hüsran.ne diyimki😢😢hamilelerin duası kabul olurmuş derler.bu yazımı okuyup bana 1 ayetel kürsi okursanız sevinirim.daha önce görmüştüm 41 ayetel kürsi isteyenler olmuştu.okuyanlara şimdiden teşekkürler😔