Kızlar şimdi biz doğum yaptık falan, bebeğimiz doğdu inşallah sağ salim. Bebeği hangi süreç bekliyor. Annenin belli doktoru başında zaten. Ebeler/hemşireler alıyor bebeği temizliyor falan, bu bebeğin kontrolü falan oluyor mu kim yapıyor. Bi sorunu olup olmadığına kim bakıyor, çocuk doktoru da mı doğuma giriyor ?