Kbrazcan Burdaki arkadaşların tavsiyesi üzerine gittim ve ilk muayene o elektriği aldım çok sıcakkanlı çok Güleryüzlü ilgili bir bayan ben memnun kaldım şimdi ikinci randevumu ondan aldım bekliyorum gitmeyi 😊 Böyle devam edersek doğumu orada yaparım bir kere gidin isterseniz ve bence memnun kalırsınız 👍🏻