sukayhanacar Senasm 34. Haftada kullanmaya başladım doğurdum 3 hafta oluyo hala kullanıyorum yatarken dahil emzirmeden emzirmeye çıkarıyorum inanılmaz işe yaradılar asla yara olmadı göğüslerim
Ozgeklcsln Bende 35. Haftamdaym ve göğüs uçlarımda hafif acışma vardı göğüs gümüş kapağı aldm takınca geçio geceleri çıkarıorm çnkü acıma hissi var
sukayhanacar SemaAhmet markasının inanın önemi yok 925 veya 999 ayar olması yeterli. Markalara takılmayın hepsi aynı işi görüyo
Eserekliruhalim 22 günlük anneyim. Ve surekli kullaniyorm. Henuz şükür yara olmadi. Ama takmayi unutunca bile aciyor.
Senasm Eminik göğüs uçları alışkın olmadığı için emzirmede yara olabiliyor canım bu kapaklar engelliyormus krem kullanmaya gerek kalmıyor Muş ben trendyolda indirimden aldim
sukayhanacar Senasm düzenli doğurana kdr günlük 2-3 saat dogumdan sonra sürekli kullan canım. Ayda bir kabonatla sil. Süt kalıntısı oldukca suyla yıka