NeslihannK Haftamizin dolmasina 10 gun kaldi ama Baybars Bey’in gelmeye niyeti yok hareketli kıpır kıpır 🥰 3118 gr oldu sizde durumlar nasıll 🤗🤗
Zeyno25-bykl NeslihannK 11 gün sonra sezaryan olucam inşallah 🤲 37+6 haftalık hamileyim bu üçüncü bebeğim inşallah herkesin doğumu kolay geçer icindede benim 🙏
Zeyno25-bykl NeslihannK kilosu hakkında hiç bir fikrim yok 🤷özele girdim devlette de zaten detaylı bilgi vermiyorlar artık doğduğu zaman ogreni ez prensesim kaç kilo
birbuketgunluk Bizim de 21 aralık planlı sezeryan. 36+3 deyiz. Magnezyum almazsam ağrılardan duramıyorum. Çatı ağrım var sürekli bir de bel ve kasık ağrılarım oluyor regl ağrısı gibi yalancı sancı mı bilmiyorum ben pek anlamıyorum. Beyimiz de hareketli çok şükür😁
NeslihannK birbuketgunluk Ah ne kadar şanslısın bi bilsen en azından ne zaman gelicegini biliyosun boyle hazır kıta beklemek çok zor 🤭🤣 Benimde bacaklarimin arasi agiriyo Sende de varmi ağrı sanki spor yapmisimda eklem ağrısı cekiyo gibiyim 😔
birbuketgunluk NeslihannK canım öncesinde de gelebilir belli değil ki. Benim ağrılarım çok mesela magnezyumun saatini aksatsam duramıyorum dolayısıyla yalancı sancı vs gelse anlamam😅 o ağrı olmaz olur mu tam olarak dediğin yerde 33 den beri falan var sağ tarafımda daha yoğun ayağımı kaldırıp birşey giymek çıkarmak inanılmaz zor evde hep dinleniyorum zaten.
Ipek10 Benimde aynı şekilde 10 gün kaldı sözde kiz çocukları erken doğarmış ama bizimkinin gelmeye niyeti yok galiba 40 haftayı buldurcaz sonu sezeryanla biten bir doğum olacak 😔
NeslihannK birbuketgunluk Bende son 2 haftadır hastane divanda kapıdan dışarı çıkamıyorum yürümek oturup kalkmak ölüm gibi oldu Baş assagi döndüğü icin baskı yapiyo gayet normal o ağrı dedi doktor 🤷🏻♀️ Çokta kilo almadım aslinda ama uyuyamiyorum sağa sola dönemiyorum 🥴
birbuketgunluk NeslihannK aynen canım benim de öyle son 1 haftadır sağımdan soluma dönerken nasıl canım yanıyor, uyku zaten bir süredir yok gibi birşey. Bana da hepsine normal dedi doktorum. Artık son 2 hafta benim bir şekilde dayanıcam. Senin de sağlıklı kolay olsun doğumun inşallah 🙏🏻🧿