Bi kaç hafta doktorun verdiği ilaçlar yüzünden baya bi rahatsızlaştım kustum ve doğru dürüst iştahım yok bu aralar. Kaynanam ilaçlardan rahatsız olduğum zamanlar bebeğe bişey olmuştur diyerek doktora götürmek istedi beni ama ben doktoruma sordum o ilaçlar bebeği zehirlemez korkma dedi korona nedeniyle de gitmedim ama hep içimde bir korku oldu şimdi de kasıklarımda bir baskı hissediyorum bebeğimi mi düşürücem ya da karnımda öldü mü acaba çok korkuyorum daha önce yaşayan varsa belirtisi falan yazabilir mi? Bebek karında ölünce hangi belirtiler olur? Googleden istediğim kanıları alamadım