Esmaq38y ben öğrendim canım tesadüfi oldu biraz, adetimn 10.gün yumurtlama oldu, 20.gün (adetime 6gün vardı) öle bi esti bana, evde de ovulasyon testi vardı bi yapayım dedim, yapınca yumurtlama gibi koyu çıktı 2.çizgi çok heyecanlandım ama olmayabilirdi de çünkü bazı kişilerde böle çıkıp yanıltıyormuş çok güvenilmez yani, snra gebelik testi aldırdım, sabah ilk idrarı bekleyemeden denedim gün içindeydi,onda da çok çok silik 2.çizgi çıktı çok heyecanlandım, sonra 2sabah daha yapıp koyulaşmayo gördüm, adet günüm gelmeden kan yaptırdım kanda da çıktı.