ecemmp- benim tam 5.haftada bir akşam önce kahverengi leke geldi sonra kanama oldu bir pedi dolduracak kadar telaşla hastaneye gittik kese yerindeydi bebek daha yoktu bebeği 6+5te gördük kalp atışını o zaman duyduk kanama olduğumda gittiğim hastane bana bi iğne yaptı düşük önleyici bide progrestana başladım hep yattım dinlendim ağrı hiç olmadı sadece yumurtalıklarımda bi ağırlık hissettim çok hafif sanki adet olmuşum gibi ama geçti şimdi çok şükür hiçbiri yok hala ilaca fitil olarak devam ediyorum bu dönemde nar maydonoz gibi kan sulandırıcı besinler tüketmedim cennet hurması ve döngel meyvesi çok faydalıymış düşüğe hep onları yedim çok faydasını gördüm