77Ozge77 Allah razı olsun canım içime su Serptin bu ikinci tüp bebeğim ilkini kaybettim Buda çok riskliydi hastanelerde yattım hep hala yatıyorum bugün de böyle bir şey öğrenince artık ufacık bir şeyi düşünecek kafam kalmadı doldu yani 2,5 aylıkken yapılmış tahlil normal çıkmış benimkisi bugün evi aradım tahlıl kagıdıma baktım