Merhaba kızlar doğuştan beri bende mitral yetmezlik eser (hafif) düzeyde. İlac kullanmıyorum vermedı doktor. Hamılelıkte 6. Aydan sonra rahatsızlık yaratabılıyormuş acaba aranızda mıtral yetmezlıgı olan var mı bir etkisi falan vs. Bılgılendırırsenız cok sevınırım