prensesim35 aseloykununannesi bn geçen yıl haziran ayında doğum yaptım suni ile sancı çektim her bağırmamda yanımda bitiyolardı güler yüzlülerdi bn çok memnun kaldım 31 haftalığım şuan gene oraya gidiyorum Allah nasip ederse gene orda doğum yapacam