Pelin093 folik asit falan al onlar önemli, yemek de yiyebildiğin kadar ye zorlama çünkü kusup çıkardıktan sonra bir anlamı kalmıyor zaten en azından vitamin hapları falan midende kalsın. Bebek şu an senden beslenmiyor yani yediklerini almıyor merak etme ilk üç ay falan bu böyle ama folik asit aksatma çok önemli