Ozlemyeni canım 35 daha çok yeni hormonun düşük olabilir sen beta ya bak iki katı yükseliyor mu 1 hafta takip ettir bakalım bebek ilk yerleşirken hormonlarda böyle sapmalar olabiliyor daha sonra düzeliyor kese yerine oturunca doktorlar hep en kötüsünü söyler sen dua et rabbim nasip eder inşallah