asli-tlk kızlarrrr, hamilelikte saç boyatma ve kestirme sağlık kı mı sizce ? bir sürü hurafe hikayeler duydum insan ister istemez etkisinde kalıyor…. sizler hamileyken saç boyayıp kestirdinz mi??
mercimeginanne asli-tlk ben kestirdim tam ombre yaptırcaktım kayınvalidem kestirdin madem boyatma bekle diyince dediği olsun dedim vazgeçtim 🙈 tüp bebek olunca bişey olur diye çok korkuyor ondan saygı duydum 🙈🙈
Busra34ybg asli-tlk valla bende o hurafeleri duydum inanmıyorum desem de içim rahat etmedi ne boya ne kesim yaptırdım korktum açıkçası
Camurcu asli-tlk boya ya karşıyım ama kestirme çok saçma geliyor bana hatta yarım saade kestirmeye gidicem çok uzun saçlarım ve sağlıksız doğumdan sonra sık banyo yapamazsam kısa daha iyi olur diye düşünerek son ayıma girmek üzereyim 33+3 günlük hamileyim
22_07_18 mercimeginanne valla ben boyayı geçtim kestiremiyorum bile kime sorduysam doğumdan sonra kestir dediler benmde aynı şekilde tüp bebek olduğu için korkuyorum bi 5 6 ay daha bekliym dedim
mercimeginanne 22_07_18 bnm artık sinirlerim oynamaya başlamıştı saç diplerim ağrıyor gibi geliyordu kestirince rahatladım 🙈
asli-tlk Busra34ybg suan bende öyleyim bi arkadsımın arkadaşı güya kesitirnce çocuğun kalbi durmuş fln bende zaten düşük tehlikesi geçirdim ilk haftalarımda. o yuzden baya korkuyorum😬
birbuketgunluk Ben de hem kestirdim hem de ombre yaptırdım 34. Haftamda. Boya diplerime hiç değmedi ama yine de doktorumdan onay almıştım. Kesim konusunda Allahın verdiği can için yapılan gereksiz bir yorum oldugunu düşünüyorum o hurafenin🤷♀️