Merhaba benim de 6 haftalıkken kesem göründü 7 haftalıkken bebek göründü bence hiç endişe etmeyin herşeyi kafamıza takıp stres yapıp olumsuzu çağırmayalım ben bu konuda kendimi yönetmeyi başardım size de tavsiyem kalbinizi hep ferah tutup bolca da dua edin Allah herşeyin en iyisini bilir en güzelini bilir insallah kucağınıza sağlıkla alırsınız cok öptüm ❤️