Merhaba, benim de şubat görünüyor ve öyle dantelli süslü püslü seylere nefret derecesinde alerjim var😀 lohusa adi altında çirkin pijama takimlarina da dünya para vermek istemiyordum, gecenlerde defacto’da dolasirken hamile reyonunda sade, tam aradigim gibi gündelik kullanıma uygun bir pijama takimi buldum. Kış için biraz ince ama umursamadım. Link atmak serbestse bulup atabilirim, zira internette sepette %30 indirimdeydi yaklasik 50 liraya geliyordu.