Happykariner inşallah canım 💞😍🤩
Bende bu güzel duyguyu daha önce iki kez yaşadım ama kaybettim malesef. ilki geçen sene mayis ayında tek yumurta ikizlerine hamileydim 10 haftalık ti ama kalp atışlarını duyamadik kürtaj olmak zorunda kalmıştım.ikinciside geçen sene Aralık ayindaydi oda kimyasal gebelikmis bakalım bu aralık ayı umarım bizim için müjdeli bı ay olur 🙏