Yagmurr277 ben pko yum adetlerim 40 günde bir oluyordu kendiliğinden inofolik başladım 2 aydir 1 2 gün gecikmeli ama şükür gene gününde yani 32 günde filan her adet döneminde gittim sadece 1 kez 19 mm yumurtam oldu ondada eşim askerdi sonra olmadı kaç kez dedim başlayım diye ama beni hiç ciddiye almadılar bende gidip kendim aldım günde 2 dozu gözüm kesmedi açıkçası 1 doz aldım 3.gunum klomende adetin 11.gunu ve klomenden 2 gün sonraya hep yeni bir doktora gün aldım yumurta olmazsa demem zaten kullandım diye kendi başlasın yumurta olmuşsa derim yada direk giririste diyim diyorum ben sağlık personeliylim formamla gideyimde biseyler bildiğimi bilsin istiyroum o şekilde yani :D