Milena20 Merhabalar medipol hastanelerinde yakın zamanda sezaryen doğum yapan var mı doğum öncesi covid testi yapıldı mı ve kan ile mi yapıyolar yoksa pcr tesi mi bilgi verebilir misiniz 🌸
F-Gemi Milena20 ben medipol pendiğe gidiyorum 29+3 haftalığım. Medikal muhasebeyle doğum ücretlerini felan konuşmuştuk fakat hiç doğum öncesi test yapılıyo diye bişi demedi yoktur bence
F-Gemi Milena20 arayıp bilgi alın isterseniz belki vardır belki yoktur ama hiç duymadım 8 aydır gidip geliyorum medipole😊
Zelihaoguzhan Milena20 Ben salı günü sezeryan olucam medipol megada bir kaç gün öncesinde gelip anestezi doktoruyla görüşmem gerektiğini ve covid testi yapılcağını söylediler yarın gidicem yaptırmaya 😊
Drydrya F-Gemi bende konuştum orayla sezeryan ise yapıyoruz normal doğumda yapılmıyor dedi extra ücret istiyoruz dedi 200 300 dür oda muhtemelen
F-Gemi Oz-lem medipolde normal 2500 sezeryan 3000. Eğer kendi dpktorunuz o esnada çalışma saati dışındaysa kendi doktorumda doğumyapmak istiyorum derseniz ek 800 tl ücret alıyolar. Sene başında %15 civarnda zam olucağını söyledi medikal muhasebe😊
Oz-lem F-Gemi benim doğum martta olucak nasip olursa . Muhasebe ile şimdi ki fiyatıyla anlaşabilir miyiz acaba ?
Milena20 Zelihaoguzhan test için extra ücret alacaklardır kesin acaba kan testi mi sürüntü mü o sürüntü testi beni tedirgin ediyo 😬
yldz123 Milena20 Ben Pendik medipolde sezeryan oldum covid testi için ücret almadılar anestezi için 300 tl ödemiştik sadece diye hatırlıyorum toplam 3200 ödedim zorunlu sezeryan için. Sürüntü ile test yapıyorlar.
F-Gemi Oz-lem valla aynısını eşimde düşündü acaba şimdiden ödesek veya bi kısmını versek yine o zam bizi etkilermi felan diye konuştuk aramızda ama bilemiyorum haftaya cuma randevumuz var gittiğimizde muhasebeye sorucaz bu dediğinizi
Mucizemm34 yldz123 test sonucunuz ne kadar sürede cıktı? Bende bugün yaptım yarın sezeryan olacam da gergin gergin bekliyorum test yüzünden 😔
Mucizemm34 Milena20 ben yarin sabah sezeryan olacam bugün karar verildi bugün covid testi ve kan tahlillerim yapıldı
yldz123 Mucizemm34 Öğlen yaptılar akşam 8 de çıktı sonucu. E nabızdan takip etmiştim ben ordan öğrendim sonucumu. Bu süreçten bende geçtiğim için sizi çok iyi anlıyorum stres yapmayın pozitif düşünün dualarım sizinle olucak 💕 hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah yavrunuzu 🙏🏻
Mucizemm34 yldz123 Allah razı olsun çok sağolun inşaAllah kazasiz belasız atlatırım 😔🤲 bende sabah 10 gibi yaptım bakalım ne zaman çıkacak esenler medipoldu benim
yldz123 Mucizemm34 Çok şükür çok sevindim 😍 Aklımdaydın bebişi anca uyuttum sormak için uygulamaya girmiştim ki zaten yazmışsın 😊 Mis kokulu bebişli çok güzel bir hayat diliyorum sana 😍🙏🏻
Mucizemm34 yldz123 çok teşekkür ederim Allah razı olsun canım sana da bebişin musmutlu günler göstersin rabbim🥰🤲👼🌸