Duygu-45 siz yanlış anladınız beni ben fikrinizi sorup danışmak istedim.hani çocuklar örneğin 2. Yaşına bastıktan sonra 2 yaşını doldurana kadar 15 aylık falan deriz ya ben diyorum ki mesela 5 aylık 20 günlük deyince de acaba 6. Aydan yirmi gün almışız gibi mi oluyor ?