Cemrece Kizlar merak ediyorum hep doguma giderken basimiza bone tarzi bisey mi taksak ne dusunuyorsunuz
gulbahar0505 Cemrece Valla bende hala neyle nasil gitcegimi bilemiyorum ama aniden olasi bi durumla karsilasirsam direk takmak icin o bone gibi olanlardan evde bulundurucam artik nasip bakalim 😃
Motherhoodie Cemrece ben rahat kıyafetler ve pamuk eşarp takıp gitmiştim hemen doğum başlamıyor zaten sancılar başlayınca duş alıp öyle gitmiştim hastaneye vaktiniz oluyor yani
Cemrenur Cemrece doğuma giderken değil de hastane önlüğü ayağa kadar uzun değil kolları da kısa. E sezeryan olsak kafamıza ne ortulecek🥺 kafamda binbir soru vallahi😥
Hann Ben normal ince pamuk şalla gitmiştim doğuma. Bone felan hem hoş gözükmüyor hemde sürekli kayan bişey. Ben rahatsız oluyorum başörtüm kaydığı zaman o yüzden öyle tercih ettim. 100% pamuk olunca zaten rahatsız da etmedi.
Elfynsmr Hann doğum anında peki nasıl oluyor önlük giydiriyorlar başınız açık oluyordur sanırım değil mi
Motherhoodie Elfynsmr evet önlük giydiriyorlar ama ben başıma yazma almıştım doğumhaneye giderken orda çıkarıyorlar ama doğum bitikten sonra odaya giderken sizi giydirip başınızı örtüyorlar tekrar ☺️
Hann Elfynsmr hayır bir şey demediler başımdakinin doğumla ne alakası var. Başımdan mı çıkaracaklar çocuğu 😂 sıkıntı olmadı yani. Ben Almanya’da yaşıyorum burda sıkıntı yapmadılar. Türkiye’de nasıl bilmiyorum
Motherhoodie Cemrenur epidural için ameliyathaneye giderken benim üstüme pike örttüler başıma da yazma taktım üstüne bone taktılar hiçbir yetim görünmedi sizde öyle yapabilirsiniz
Serrax Cemrenur sezaryende kafaya bir şey örtmüyorlar yani benimki tamamen açıktı. Önlüğün sırtı falan da açık😭 anestezi uzmanı da erkek başımda bekliyordu falan 🤦🏼♀️ Ama işte doğum anında onları çok düşünemiyorsun hatta hiç aklına gelmiyor. Sonrasında fotoğraflara bakarken düşünmüştüm.
Elfynsmr Motherhoodie peki kıyafetleri sonradan refakatçiden mi istiyorlar yoksa girerken yanınızdamı götürüyorsunuz doğumuaneye
Masalmom Cemrece neyle giderseniz gidin onlarla girmiyorsunuz ya ameliyata canım benim ne önemi var abiyeylede gitsen giyeceğin bir önlük takacağın bir bone cok seapmayın 😂
Cemrece Masalmom Tatlimm ben de bas icin sordum sacim basim acilmasin istiyorum o yuzden sordum yoksa kiyafet benim icin de onemli degil ☺
Beriliko17 Elfynsmr aileden istiyorlar ama şu pandemide nasıl oluyor bilmiyorum yani bi değişiklik olmamıştır herhalde🤷♀️
Kizimveoglumm Cemrece benim kızımda sezeryana girerken ani oldu o an başım açık kaldı normal doktorların taktıgı boneden takmışlardı 🤷♀️ cok garipti saçımın yarısı dışarda falan 😂
Beriliko17 Rahat bi şal ve kıyafetle gitmiştim ben zaten hemen önlük giydiriyorlar. Doğum yaptıktan sonra doğum haneden çıkmadan ailenizin verdiği kıyafetleri giydiriyorlar zaten pijama ve yazma koymuştum ben onları giydirdiler
balyanakoglum Cemrece uzun fermuarlı bir hırka almayı düşünüyorum evden aniden sancı vs gelirse hemen üstüme çekeceğim bir de eşarp bitti gitti hava soğuk da ols hastane içleri sıcak oluyor 🤗
Ipek0z Cemrece henüz doğurmadım ama rahat giyip çıkarılan bi elbise ve şalımla giderim. Bence asıl önemli olan nasıl gittiğimiz değil hastaneden ne giyip çıkacağımız🤦🏻♀️ çoğu kişi eşofman diyor ama o dikişlerle eğilip giymek falan çok zor olur gibi gelmeye başladı. Yine gittiğim elbiseyi mi giysem?
MinikRC Cemrece Hastameye giderken normal giyinip şalımı da takip gitmiştim..Doğumhaneye girerkende bir tülbent takmıştım gerek yok içerde ama koridorda görmesinler diye takmıştım onu da
HULYA0693 Cemrece valla normal doğum yapmıştım o kadar acıdan sızıdan hiç bişeyle ilgilenmiyorsnz benim şahsen tipim kaymıştıı 🤣🤣 çok komiktimm saç bandım yoktu yemeni de saçlarım çıkmıştı çok kötüydm 🤭