Busranur_06 ben de gebe kalmadan önxe enfeksiyon çok yaşadım yani sarı akıntı olduğu zamam genelde sıkıntıdır ben doktora söyledim düşük tehlikesi enfeksiyona alakası yok dedi. Bakmadan muayene etmeden ve biraz da korkuyorum cunku enfeksiyon da düşüğe etki ediyormuş Allah korusun. Bol su içmeye çalışıyorum inşallah atlatırım ben de ilaçsız