Zeynepak Nipt testimde 21 kromozom ciktigini söylediler Amniosentez e gidicem . Tecrubesi olan varmi ? Doktor korkuttu beni
Alperefet Zeynepak amniyosentez yaptıran çok kişi var burada kesin tanı için yaptırılması gerekiyor korkmayın bence inşallah bir sıkıntı çıkmaz, burda bir arkadasın nifty testi kötü çıkıp amniyosentez temiz çıkmıştı inşallah sizin de öyle olur bende yaptırdım nifty testi daha çıkmadı sonucum
iremgulerr Zeynepak ben nifty testi de CVS de Aminosentez de yaptırdım. Kesin sonuç için Aminosentez veya CVS yapılması lazım kesinlikle. Nifty testi sadece ihtimal verir. Bana gittiğim tüm doktorlar aynısını söyledi boşuna yaptırmışsin biz onu baz almayız dedi.
iremgulerr Alperefet ense kalınlığı çok yüksekti bebeğimde özelde doktor nifty testi dedi direk bana. Ben Cerrahpaşa da perinatalojiye gittim orda profesör rıza madazli var. O bana Aminosentez ve CVS yaptı. Nifty de sıkıntı çıkmadı ama organsal anomali çıktı
Alperefet iremgulerr bende ultrason belirtileri üzerine yaptırdım direk amniyosentez yaptırsaydım keşke her türlü içimde şüphe kalacak..
Zeynepak Haftam 14+4 Beni aradilar nispt testinde sıkıntı gözüküyor dediler . Büyük ihtimal bişey varmiş ense kalinligim 3,9 cikmişti İnşallah bişey yoktur ama kesin olmiyabilir diyorsunuz yani? 😭
iremgulerr Zeynepak tanı testi diye geçiyor onlar kesin teşhis değil yani. En mantıklısı bu durumda Aminosentez veya CVS iyi bir doktora gidip görüş almakta önemli tabi ki.