Ayyen Kızlar benım 118 gun kaldı çok var gıbı 🤭 ve ilk dogumda korkmayın. Bilmedgınız için daha rahat ıkıncılerı daha cok duaunuyor insannn 🤭
Kbrars10 Ayyen aynen öyle benimde ikinci sezeryan olucak daha çok düşünüyorum neler olacagını bildiğim için 😁
Pelinnn Son 15 🤗🤗🤗🤗 Fazlasıyla heyecan ve korku var 🤦🏻♀️🤗 İkinci doğumum ilki sezeryandı mecburi bu da sezeryan olacak hayırlısıyla 6sında doğum var 🙏🙏🤗
BuFi2012 FulYasin01 aslında şuan hemen geçiyor gibi zaman. Son 1 ayın geçmediğini söylüyolar bakalım yaşayıp görcez 😍