fpkprensesim Kızlar doktorum 12. Haftamı doldurduğum için vegaferonfort ve decavit verdi içmem için, ama bu sabah büyük abdestimi yaparken simsiyahtı araştırdım demir ilacı yüzünden diyorlar(vegaferonfort) siz bu ilaçları kullanıyor musunuz sağlıklımı acaba ?
mercimeginanne fpkprensesim ben kullanıyorum vegaferon fort kan ilacı faydalı olmasa doktorlar vermez. Gebelik döneminde bizim bazı değerlerimiz düştüğü için kan ilacı kullanmamız lazım onun için verilen bir ilaç.. vegaferon fort demir içerdiği için dışkımız siyah normal bir durum
fpkprensesim mercimeginanne internette biraz araştırdım da bazıları kullanmayı tercih etmiyormuş aklım kaldı bide ben anemi hastasıyım demir eksikliğimde var aslında ilaç iyi gelir banada zararı varsada bebeğime çok üzülürüm bide benim ölene kadar içmem gereken bi ilacım var oda demir ihtiyacımı karşılıyo aslında hamileykende içiyorum mecbur ataklara sebep oluyo içmesem, doktorada sormadım iyi mi olur diye yazdı çıktım ay virüsten dolayı ilgilenmiyolarda veriyolar yazıyolar bişey demeden çık diyolar adam sorcanıda unutuyo
fpkprensesim gulbahar0505 anladım yani herkeste aynıysa biraz olsun içim rahat dedim direk bi doktora gidiyim bu niye böyle iç kanamam falan mı var diye korktum da bi an
mercimeginanne fpkprensesim alakası yok bence benim özeldeki doktorum yazdı ki bide tanıdık doktorumuz bnmle çok iyi ilgileniyor o yazdı. Bnm kan değerlerim düşük çıktığı için verdiler şuan bebeğimde gayet sağlıklı yaklaşık 10 haftadır falan kullanıyorum. Bazıları doktordan daha iyi biliyor gibi. Doktorlar boşa okumuş zaten. Sen için rahat etsin istiyorsan gene de sor doktoruna özel durumun var. Geçmiş olsun