Brn1- Zeyyno_ bence bir sorun olmaz çünkü biz de eşime alamıcaz izin kağıdı ama doktor randevu mesajım var onu göstericem
Zeyyno_ Brn1- İnşallah bişey olmaz dha öncede gitmştim ilk öğrrndğmde ama hatırlamıyorum yasak varmıydı o zmn
Brn1- Busracobann aramam gerekiyor mu? Hastaneye sordum Bi sorun olmaz refakatçiniz sonuçta eşiniz dediler
momofboys Brn1- yarın doğum yapıcam cumartesi çıkıcam hastane zaten doğum belgesi veriyor extra izim kağıdına gerek olmuyormuş eşim polis memuru kendi de gerek olmadığını soledi
crescent_ Brn1- gelen randevu mesajını polise göstermeniz yeterli. daha önceki yasakta kızım için hastaneye giderken böyle yapmıştık. herhangi bir sorunla karşılaşmadık ✌🏼
istanbul3434 Brn1- benim doktorum izin kagidi yazip fotografini cekip whatsapptan atmisti. O kagidi telefondan gostererek ablam, esim ve ben bogaz koprusunden bile gectik hic sorun olmadi.