Gizem1034 Herkese merhaba,şu an 15 haftalık hamileyim Çamlıca Medicana da memnun olduğunuz doktor isimli varsa yazabilir misiniz?
glnzem Gizem1034 ben daha önce Hüseyin Arık isimli doktora gitmiştim bi operasyon geçirdim çok iyi bir doktor ama muayene ücreti baya pahalı 🙄
Gizem1034 glnzem ben 2 kez düşük yaptım şimdi 3. Kez hamileyim.benim doktora her an ulaşabiliyor olmam da lazım numarasını veriyor mu? Biraz baktım sizinle beraber bir kişi daha gitmiş memnun kalmış inş iyi olur bakalım karar vereceğim inş