sntn Durdane_acar ben gidiyorum necati Beye bulabilirsem randevuyu ona alıyorum yoksa ulaş beye alıyorum ona da bulamazsam herhangi birine alıyorum şimdiye kadar hepsi de güzel ilgilendiler
Ayferol0 Durdane_acar İsteyince veriyor ama ben almayı unutmuştum benden önce falan alanları görmüştüm
Durdane_acar Ayferol0 ya az kalmış sizin 😊benimde 26+3 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Esrayd Kızlar benim de merak ettiğim bişey var. Normalde Zübeyde hanım da takipliyim 35 haftalığım. Şehir hastanesine gitsem bakar mı doğumu orda yapmayı düşünüyorum ama bi sıkıntı olur mu
Hayalim_s Esrayd bende etlik zübeyde hanıma gittim hep son 2 ayım şehir hastanesine gitmeye başladım orda doğum yapmak için
HULYA0693 Esrayd canım bendr aynı durumdan muzdaribim etlik zübeydeye gidiyorum ama doğumu şehir hastanesinde yapmak istiyorum alırlar mı ki 🙄