Kızlar 30.haftadayız ebe çağırdı kan tahlili yapalım diye karaciğer enzim yüksek çıkmış sağlık ocağında doktor bebek baskı yaptığından diye düşünüyorum ama kendi kadın dogumcuna danış dedi yarın kontrolümüz var zaten sonuçları göstericem böyle bi durum yaşayan var mı ?