Cansu1508 Merhaba arkadaşlar ikiz kızım olacak allahın izniğle 22 haftamız bitmek üzere ve hareketleri hisetmiyorum normalmi yoksa hisetmem lazım mı artık ??
ikizminikler Cansu1508 şimdiye kadar hiç hissetmedin mi? En geç 21-22 de hissedilirmiş benim 20de netleşmişti biraz daha bekle doktoruna sor ultrasonda bi sıkıntı yoksa dert etme elbet hissedeceksin
Cansu1508 ikizminikler gün boyunca hiç hisetmiyorum akşamları uzandığımda bir dk bile sürmüyor bir kıpırtı sadece başkada hiç histemiyorum ulturasyonda herşey yolunda görünüyor bilemedim neden hareket etmiyorlar ilk hamilelliğim ondan mı acaba
Cansu1508 Gamze0502 kilolu değilim okadar zaten 6 ayıma girmeme rağmen karnım çıkmadı 🤦♀️Ondanmı acaba yada zayıf olacakların belirtisimi bilemedim ki
ikizminikler Cansu1508 hee arada hissediyorsan ve ultrasonda sıkıntı yoksa bişey yoktur daha minik sabahları bide yürürken iş yaparken hiç hissetmezsin ve bu haftalarda düzenli ritmik hareketi olmuyor o yüzden şuan sıkıntı değil 28 den sonra felan hareketleri önemli senin için
sukran97 Ben 19 haftalık ikiz hamileyim hissediyorum ama kimi 23 haftaya kadar normal diyo hissedersin merak etme canm