Meldemmmmm Dün benimde kontrolüm vardı ve banada aynı karın çevresi 2 hafta geriden geliyo dedi doktor.34+6 haftalığım bu arada bebekte 2.100 çıktı.Bana ben böyle bebekleri içerde tutma taraftarı değilim o yüzden 17 aralıkta sezeryanla alalım dedi.Üzüntüden maf oldum.Daha sonra dün hemen başka bir doktora gittim.Gayet olumlu konuştu benimle 10 günlük bir gerilik var ama bu çok normal dedi.Sonuçta plesantadan bebek beseleniyo,rahime giden kan aktif iyi dedi,bebeğin suyuda iyi dedi.Neden böyle acele etmek istedi anlamadım dedi.Kilosuda 2.328 çıktı orda.2 hafta sonra tekrar gidicem bakalım canım.Rabbim yardımcımız olsun hepimizin inşallah 🤲🤲🤲