pia34 https://hizliresim.com/Fv0cEi İkili test sonucuna bakabilir misiniz acaba anlayamadım ben. 3 gündür kanama yaşıyorum düşük tehdidim var. Yarın doktora gideceğim ama merak ediyorum test sonucunu.
pia34 Emel38 öyle mi ilk kez duydum. Sağlıklı olsun da kız erkek hiç farketmez tabi kız her zaman daha iyi :) teşekkür ederim