Canim normaldede balık pulu denen cilt kuruluğu rahatsızlığım var gobegimin iki yaninda pul pul kaşınır dokulur sırtıma meme falan sicrar catlagimda var hamilelik oncesinden vucudum yatkin yani.hamilelikle beraber sudan midem bulanmaya başladı hic su icemedim neredeyse kuruluk arttı haliyle ben catlar paramparca olurum dedim 32. haftadayim bisey yok cok sukur nasil bas ettime gelince bepantol kuru ciltler için cilt losyonu cok iyi geldi inanilmaz nemlendirdi her gece sürdüm birde uzun sureli nem için kakao yağlı vazelin aldim benim gibi ezelden cilt problemi olan birine iyi geldi dene derim.biooil hindistan cevizi yağı nivea netrugina vucut losyonlarini kuruluk basladiginda kullaniyordum ve hergun hepsini degisik saatlerde kullaniyordum kesinlikle bir ise yaramadı biooilde hindistan cevizi yagida gereksiz para