Kızlar merhaba 1. Buçuk yıldır evliyiz ve hiç korunmadım 3 defa çatlama iğnesi yaptırdım olmadı doktorum bütün testlerim normal olduğunu söyledi . Eşime sperm testi falan yapıldı sorun yok sesi doktorum tek kalan rahim filmi dedi ve bugün aneztezili çektirdim kalktığımda hafif kanamam vardı kaşıklarımda ağrı oldu doktor normal dedi görüntüleme merkezinde çektirdiğim için yarın doktorum film sonucumu yorumlayacakmış bana sonucum yarın çıkacak ama filmi çeken doktora dedim tüplerimden geçti mi dedim evet geçti sıkıntı yok doktorunuz size açıklamayı yapar dedi. Rahim filmi çektirip ne kadar sonra gebe kaldınız ilk ay korundunuz mu