Kızlar 7+6 gebeyim, bir türlü uyuyamıyorum 😑 uyumak için ne yapıyorsunuz. Geceleri uyumak için 1-2lere kadar kıvranıyorum bazen 3ü geçiyor, Sabah 6 da uyanıyorum gözlerimden uyku akıyor ama yok uyuyamıyorum. Siz nasıl başa çıkıyorsunuz bu durumla ? Bi de sebebini bulabilen var mı 😖