mucizemm01 çok geçmiş olsun ben normal kontrollerime gittiğim halde covid denk geldi üstelik evde online çalışıyorum çıkmıyorum eşim askeri personel o kadar insanla muhatap oluyor sabahtan akşama yani biraz da tedbir bizden takdir allahtan benim bugun 9.gün şükür daha iyiyim tat ve koku da yavas yavas gecmeye başladı şükür insanın evinin parfüm kokusunu alması ne güzelmiş siz de tat ve koku kaybı yaşadınız mı