1MelekAnnesi_ turgutugra ben bugun gıttm kontrolum vardı yarım gel yatısını yapalım dedıler bıde heralde kan alacaklar pazartesi de sabah gelırsn dedıler
1MelekAnnesi_ turgutugra bende ona sasırdım pazartesi sabah yogun olur sen yarında gel yatısın yapılsın pazartesi sabahta dogumun olur dedıler ozel hastane ya acaba devletten para almak ıcın mı yapıolar 😒
1MelekAnnesi_ turgutugra bugun gttım canım sordum haftasonu araya gırdıgı ıcın pazartesi kalabalık olur dıe bugun yapmslar yatısı ucrete de yansımaz dedıler gercı ne yansıyacak 3530 dedıler 🤦🏻♀️
turgutugra 1MelekAnnesi_ bende özele gidiyorum da Çok enteresan 🤔 sanmıyorum öyle değildir ya.. ama yine yarın ne oldu ne oluyor yaz merak ettim 😁
Oznuryunus Yldz3 benimde ağrılarım arttı da doğumdan biraz korkuyorum ondan galiba hemen geçiyor gibi
Elgin_ Dilemege doğumumuz çok yakın bende İnşalla H yılbaşından sonra doğsun istiyorum 27 aralık yazıyor programda
Oznuryunus Yldz3 canim benim iki gundur akşamları artiyor hareket ettikçe batıyor gibi oluyor gündüzde oturup kalktikca senin oyle oluyor mu 😔
Yldz3 Oznuryunus benim yatakta dönerken yatarken çok ağrım oluyor canım kasılıyor karnım sertleşiyor sancı giriyor bacaklarıma vuruyor bugün yataktan kalktım sanki göbeğim kesik gibi ağrıyordu