Glakky1 Şaka gibiiii! 200 günü bitirmişiz çok şükür kızımla. Son 80 günümüz kaldı hayırlısıyla hemenn gelsin inşallah. Sizlerin kaç günü var?
Kinalihalime Glakky1 bizimde kaldı son 13 programa gore bakalım bizim kızçe ne zaman gelicek annesine bir süpriz yaosa simdi gelse ne güzel olur ama 😊😍
Semabkr Glakky1 bizim de son 75 günümüz kaldı. 🥰🥳 Günleri saymayinca daha kolay geçiyor . Ben akışına bıraktım saymamaya çalışıyorum bakıyorum bir hafta geçmiş bile 😀
Dilemege Glakky1 bizimde 22 günümüz var gerçekten zaman asla geçmiyor sağlıkla bir an önce doğsa diye dört gözle bekliyorum 🤲🏻🥰
Elgin_ Dilemege doğumumuz çok yakın bende İnşalla H yılbaşından sonra doğsun istiyorum 27 aralık yazıyor programda
Beyra0212 Glakky1 aramız da bir gün var 😍😍😍 bizde kızımla 201 günlük olduk. 79 gün kaldı geriye. Heyecan dolu bekleyişim hazırlıklarım başladı 🧿😍😍
Snszasla Glakky1 42 günümüz kaldı oğlumla 💙bugün kontrolümüz var bakalım elini yüzünden çekip bize yüzünü artık gösterecekmi 🤭🙈🐣